Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ruszyła rozbiórka peronów na stacji Lublin. Budynek dworca też będzie przebudowany

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 2 listopada 2017 r. o 19:11 Powrót do artykułu
undefined napisał:
Lublin a w szczególności Starówka to piekne miejsce, coraz więcej fajnych imprez w Lublinie a dworzec PKP (jedna z wizytówek miasta) ... niby ok ale czegoś brakuje ... może takiego miejskiego charakteru bo moim zdaniem to Lublin zasługuje na coś wiecej. Przebudowa "STACJI LUBLIN" opisanej w tym artykule to porażka. Takie utrwalanie "drugiej kategorii". Niestety. Polska powiatowa peronem trąci ...
  Tak, sam budynek dworca w Lublinie to najmniejszy problem - to jest bardzo ładny i oryginalny budynek, "od zawsze" utrzymywany w bardzo dobrym jak na polskie standardy stanie. Natomiast problem jest z otoceniem dworca, które jest totalnie prowincjonalne i niegodne miasta tej wielkości. Jak się wyjdzie z dworca PKP, to można się załąmać...kilka mikrych kamieniczek, syf i menelstwo, a obrazu nędzy i rozpaczy dopełnia targowisko. Okolice dworca powinny dostać kompleksowy projekt zabudowy wielkomiejskiej, dużo tu zależy od projektu nowego dworca PKS, który będzie budowany przy drugiej steronie placu - jak miasto zaproponuje prowincjonalną betonową budkę wielkości obecnego pks na tysiąclecia to pozamiatane, będzie tam wiocha na lata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
HALA. Powinna być. Pasaż handlowy. To co PKP robi to są jakieś ochłapy, niegodne ani faktu, że dworzec remontowany był lokalnym sumptem w latach 90tych więc nie dostał finansowania na remonty na Euro 2012, jak inne dworce w Polsce. Ale tez faktu, że projekt przebudowy trasy krajowej nr 7 ma tak duży budżet tylko po to aby PKP mogła wytransferowac pieniądze po cichu i przeznaczyc na budowe tunelu pod Łodzią, i kolejnego zadaszenia nad Łodzią. Jak dla mnie to PKP powinno albo upaść albo je powinnismy sprzedać. Jasne jest, że Deutsche Bahn zrobi to samo w Lublinie Lepiej. Dajmy zarobić Niemcom, a nie tylko wspieramy polskiego monopoliste. Jak się popatrzyć, to SJ AB oferuje lepsza jakość usług, ale w Szwecji. A NSB, oferuje zestaw akcesoriów dla pasażerów nawet w tzw. MiniPris. Popatrzcie: Oto PKP, wysysają pieniądze z UE na nasz region i Polskę wschodnią, pieniądze za które żabojady mogli nam zrobić TGV od Świdnika az do Otwocka, i dorzuciliby jeszcze Karakala albo Konkorda. Zróbmy referendum i sprzedajmy całe PKP i ich zaniedbaną infrastrukture DB. Tepse można było, to czemu nie PKP? Gdzie Balcerowicz gdy jest potrzebny???? Balcerowiczu, gdziesś odszedł? Gdys tak potrzebny!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Albo pełne zadaszenie. Albo REFERENDUM. Jestem za prywatyzacją wszystkich spółek PKP na terenie całego województwa lubelskiego. Wszak jesteśmy Suwerenem do k* nedzy. Sprzedać to łącznie z nieruchomościami. Każdy zrobi to lepiej niż PKP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
^^ dokładnie, nie ma w tym kraju instytucji bardziej ostentacyjnie dzielącej kraj na lepsze i gorsze regiony niż PKP. Dla wszystkich firm komercyjnych Lublin jest normalnym, atrakcyjnym rynkiem, gdzie są konsumenci i pieniądze. Dla PKP - region 2 kategorii, gdzie robi się wielką łaskę że postawią nowe daszki na peronach i w mediach będą to potem przedstawiać jako dopust Boży i inwestycję stulecia. Pieniądze są wydawane na błyszczące biurowce PKP w Warszawie Zachodniej i na olbrzymie, przeskalowane dworce w Łodzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w naszym województwie PKP prowadzi jawną politykę zniechęcania ludzi do podróży pociągami - sposób w jaki zorganizowano przebudowę linii na Warszawę, objazd jednotorową i niezelektryfikowaną linią przez Lubartów, gdzie na linię wysyłane są jedne z najgorszych najbardziej awaryjnych lokomotyw spalinowych, ciągnących stary szrot wagonowy. Być może trzeba się zastanowić nad utworzeniem jakichś kolei regionalnych, podległych pod władze województwa, na podobieństwo kolei wielkopolskich, śląskich, małopolskich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy nie szkoda pieniędzy?Pociągów coraz mniej,rozkłady jazdy nie są dostosowane do potrzeb pasażerów,bilety niesamowicie drogie.Szybsze i tańsze oraz wygodniejsze są linie autobusowe (np.Polski Bus,którym do stolicy można dojechać i szybko i za złotówkę.A co do przebudowy dworca,to nie wiem jak to się ma.Jest to budynek zabytkowy i nie ma tak hop-siup z przebudową.Po przebudowie będzie gdzie nocować bezdomnym.Tak jak kiedyś w budynku zrobiono antresolę i tam raj mieli Rumuni (spali,załatwiali się,załatwiali swoje żony...)Wybudowano windę,od strony Kunickiego wybudowano wejście.Na tzw.linii zaniedbano lub zabito dechami przystanki i budynki stacyjne (bo to były robione za "komuny").Z wielkim rozmachem wybudowano przystanek kolejowy Lublin Zemborzyce i Lublin Zalew.Dzisiaj pozostały ruiny,a pociągi jeżdżą tamtędy 2 razy na dobę.Wybudowano też najnowocześniejszą w Polsce,w pełni zautomatyzowaną stację Lublin Tatary.Dziś stoją tam i rdzewieją wagony towarowe.No i mamy rozkładanie na łopatki zapoczątkowaną przez związki zawodowe (szczególnie Solidarność) i obecnie zarządzaną w większości niedouczonych PiSiorków,kolej.Niebawem i to wszystko padnie,bo kolej jest niedoinwstowana,zarządzana przez niekompetentnych indolentów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
....no i kaplica,która był wybudowana z wielkim rozmachem.A dziś nieczynna..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hala i tylko hala! Nie żadne zadaszenia. Dlaczego u Nas musi być "aby było"?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o napisał:
A oto moja analiza:
o napisał:
^^ dokładnie, nie ma w tym kraju instytucji bardziej ostentacyjnie dzielącej kraj na lepsze i gorsze regiony niż PKP. Dla wszystkich firm komercyjnych Lublin jest normalnym, atrakcyjnym rynkiem, gdzie są konsumenci i pieniądze. 
o napisał:
1.REFERENDUM LUBELSKIE nad Prywatyzacją PKP.
o napisał:
2. Wydzielić całość PKP, (infrastrukturę, nieruchomości, utrzymanie i inne assety) z Województwa Lubelskiego.
o napisał:
3.Ogłosić Przetarg.
o napisał:
4.Dopłacić Deutsche Bahn, żeby to przejęli, albo TGV. Albo od biedy Trenni Italia.
o napisał:
5. (ERA GSM przejeta przez T-Mobile to Sukces), (TP SA też przecież Orange też sie opłaciła).
o napisał:
Sprzedajmy całą lubelską PKP, nawet Chińczykom, niech zrobią swój REBRANDING na np. "Zhōngguó Tiělù". 
o napisał:
Osobiście, oprócz znanych nam Amber Gold i Enron, nie znam żadnej innej firmy, która miałaby gorszą markę, słabszą obsługę, i większe zaniedbania niż PKP. Zlikwidowac Monopoliste!
o napisał:
Dla PKP - region 2 kategorii, gdzie robi się wielką łaskę że postawią nowe daszki na peronach i w mediach będą to potem przedstawiać jako dopust Boży i inwestycję stulecia.
o napisał:
Drugiej kategorii, bo na Zachodzie kraju PKP na siłe dokłada $$$, aby pokazac zachodnim sasiadom, że nie jest gorsza od Koleji Pruskiej. A gorsza jest. Organoleptycznie to badziewiarska firma, jeżdżą gratami, rozcinaja delikatną tkankę miast swoimi trakcjami, a dookoła zbieraja sie menele, chwasty, i śmieci.
o napisał:
 Pieniądze są wydawane na błyszczące biurowce PKP w Warszawie Zachodniej i na olbrzymie, przeskalowane dworce w Łodzi.
 To prawda. Jeśli przeliczymy oficjalną ilość mieszkańców miasta, to Łódź na pewno otrzymuje kilka razy więcej więcej wolumenu inwestycji z PKP. Coś tu nie gra. Bo nie dość, że zagęszczenie sieci kolejowej w kraju nie zmieniło się od czasów Marszałka Piłsudskiego, to utrzymanie tych sieci za zachodzie pochłania lwią część budżetu. A zaniedbania z tej strony Wisły, bardzo źle swiadczą o PKP. Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bardzo negatywny odbiór, jest nisko oceniana, bardzo chciałbym, żeby Francuzi, Włosi, lub Niemcy, albo nawet Czesi, przejęli PKP w regionie, chetnie dopłacę, żeby widzieć jak zdejmują z dworców szyldy "PKP".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech nie biora tego do siebie personalnie, na pewno w tej firmie pracuja wspaniali i serdeczni ludzie, jednak firma sama w sobie, ma bardzo negatywny odbiór, jest nisko oceniana, bardzo chciałbym, żeby Francuzi, Włosi, lub Niemcy, albo nawet Czesi, przejęli PKP w regionie, chetnie dopłacę, żeby widzieć jak zdejmują z dworców szyldy "PKP".
Łezka się w oku zakręci, ludzie zaczną płakać ze szczęścia. W mojej ocenie zastany w "RP3.0r2017" "układ kolejowy" trzyma się mocniej niż złóż ropy, chałwy i ga3u dzisiejszy Władca Federacji Rosyjskiej AD 2017, i napewno mocniej niz Kanclerz Merkel polityki Austerity. Po następnym rozbiorze zdejmą oczywiście nie tylko szyld, ale też zmienią rozstaw osi. Jeśli PKP sie nie dalej zmieni, to musimy odłozyc PKP na boczny tor, zachęcać potencjalnych klientów, aby wybierali inne środki komunikacji, również Holdingi Zagraniczne. Nastepnie obserwować, aż PKP sie wykrwawia w regionie, nastepnie upada i bankrutuje. Tylko z Upadku, może Odrodzić sie Nowa Kolej. A Nowa Kolej Będzie Piękna. Nowoczesna. Jej pociągi będa mknąć z szybkoscia dźwięku, w ciszy, na poduszkach elektromagnetycznych, będa mknąć nie wśród ruin, tylko wśród kwiatów, drzew, i czystych zadbanych szlaków. A w środku szczęśliwi ludzie, mozliwe, że nawet Europejczycy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znowu jedyne kryterium wygrania przetargu to CENA. Najtańsza! :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiatę niech postawią w Warszawie! Skandal!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Meeeee!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak zadaszenia to kpina! Co na to władze miasta? Nie chcemy prowizorki i roboty na odpier.... Wspólny dach nad wszystkimi peronami !!!!!!!;
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak Hali na wszytkie perony to jest kpina i arogancja dla podróżnych z lubelskiego pytam gdzie są poslowie z lubelskiego skandal i chanba
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...